فوتبال اروپا

نگاهی به لیگ های اروپایی و جدول لیگها وحاشیه های فوتبال.

فوتبال اروپا

نگاهی به لیگ های اروپایی و جدول لیگها وحاشیه های فوتبال.

دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۱۲ ب.ظ

سرنوشت مبهم خدیرا پس از آسیب دیدگی


سامی خدیرا پس از آن که چندی پیش آسیب دیدگی‌اش را پشت سر گذاشت و به ترکیب رئال مادرید بازگشت، بار دیگر با مشکل همسترینگ مواجه شده و نمی‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود. این موضوع شانس لوکاس سیلوا، بازیکن جدید این تیم را برای قرار گرفتن در ترکیب قوهای سپید فراهم می‌کند.

سیلوا که در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی به رئال مادرید پیوسته است، در ۱۶ روزی که در این تیم حضور داشته مقابل تیم‌های رئال سوسیداد، سویا و آتلتیکو مادرید به میدان نرفته است. به نظر می‌رسد آسیب دیدگی خدیرا جا را برای سیلوا باز کرده تا بتواند در دیدار شنبه هفته آینده مقابل دپورتیوو لاکرونیا به میدان برود.

خدیرا به جمع لوکا مودریچ و خامس رودریگس، دیگر آسیب دیده‌های خط میانی رئال مادرید پیوسته است. بدین ترتیب خط هافبک رئال برای دیدار بعدی را تونی کروس، آسیر ایارامندی و ایسکو تشکیل خواهند داد و لوکاس سیلوا نیز می‌تواند در کنار آنها بازی کند.

با توجه به این که قرارداد سامی خدیرا با رئال مادرید در پایان فصل تمام می‌شود و آسیب دیدگی‌های زیادی نیز گریبان وی را در طول مدتی که در رئال مادرید حضور داشته گرفته است، به نظر می‌رسد سران رئال را بر آن داشته تا در مورد آینده وی با دقت بیشتری تصمیم‌گیری کنند. به همین خاطر آینده خدیرا در سانتیاگو برنابئو با تردیدهای زیادی روبه‌رو شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۰
محمدجواد نصراللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی