فوتبال اروپا

نگاهی به لیگ های اروپایی و جدول لیگها وحاشیه های فوتبال.

فوتبال اروپا

نگاهی به لیگ های اروپایی و جدول لیگها وحاشیه های فوتبال.

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، از شکست تیم ملی آرژانتین برابرآلمان در مرحله نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ ابراز تاسف کرد.تیم فوتبال آرژانتین در دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، با نتیجه یک بر صفر برابر آلمان شکست خورد و به مقام نایب قهرمان دست یافت.

دراین دیدار، بعد از سپری شدن ۹۰ دقیقه وقت قانونی، تیم آلمان در وقت اضافه و در قیقه ۱۱۳ ، با تک گل ماریو گوتزه به قهرمانی رسید.

لیونل مسی در این باره گفت: من و هم تیمی هایم تا آخر عمرازفرصت های ازدست رفته برای قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴برزیل تاسف می خوریم. نمی دانم چه بگویم. واقعا مایه تاسف است. فکر می کنم که شانس های بهتری در مسابقه داشتیم. تا آخر عمر برای از دست دادن فرصت‌ها تاسف می خوریم.

مسی همچنین به شکست تیم های بزرگ دیگری، از جمله شکست ۵ بر یک هلند برابر اسپانیا در مرحله گروهی این رقابت‌ها اشاره کرد.

بازیکن بارسلونا با اشاره به هم تیمی هایش از جمله آندره اینیستا و ژاوی هرناندز گفت: ما قبلا صحبت کردیم، در حال حاضر نمی خواهم آنها را ناراحت کنم. فکر می کنم بهترین چیز در این لحظه سکوت کردن است.

برزیل همچنین با نتیجه تحقیر آمیز ۷ بر یک در دیدار نیمه نهایی این جام برابر آلمان شکست خورد، مسی در این باره گفت: این نتیجه برای همه متعجب کننده بود. ما انتظار بازی سختی را داشتیم. البته برای ما مهم نبود که در دیدار نهایی مقابل چه تیمی قرار بگیریم ولی این نتیجه همه را شوک زده کرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹
محمدجواد نصراللهی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی